Offero

Publikované dňa: 2022-07-14

Služba Offero kuriér

Ako funguje služba Offero kuriér

Offero
Autor: Offero

Tu su informácie ak niečo predávate. Ak ste kupujúci, kliknite SEM

Čo môžem poslať cez službu Offero kuriér?

Služba Offero kuriér je dostupná pri vybraných kategóriách inzerovaných produktov ako:

  • Móda, pre deti

  • Šport a hobby - menší tovar

  • Dekorácie, bytové doplnky a starožitnosti

  • Handmade výrobky, knihy, hudba a film

  • Menšia elektronika ako počítače, smartfóny, smart hodinky a príslušenstvo

  • Potreby pre zvieratká

Kde nastavím službu Offero Kuriér?

Aby ste mohli poslať vašu inzerovanú položku jednoducho novému majiteľovi, je potrebné, aby ste si pri vytváraní nového inzerátu zvolili možnosť odoslať inzerovaný tovar kuriérom. V časti doručenie si vyberiete jednu z možností spôsobu doručenia:

  • osobne

  • 123 kuriér 

  • Packeta

Dôležité: Pre využite služby Offero kuriér musíte mať overený svoj účet a to email, telefónne číslo aj číslo bankového účtu vo forme IBAN.

Aký je rozdiel medzi Packetou, Balíkovňou a 123 kuriér?

Spôsob doručenia cez “123 kuriér” je služba, kedy kuriér príde zabalený tovar vyzdvihnúť na adresu, ktorú zvolíte. Pri zvolení možnosti “Packeta” (predtým Zásielkovňa) a “Balíkovňa” zabalený tovar je potrebné zaniesť na konkrétne odberné miesto podľa výberu. 

Kto platí za dopravu?

Náklady za kuriéra vždy hradí kupujúci.

Ako správne nastaviť službu Packeta pri zadávaní inzerátu?

  1. Pri vytváraní inzerátu si zvoľte možnosť Packeta

  2. Vyberte správnu váhovú kategóriu tovar u. Máte na výber zo štyroch váhových možností.

  3. Overte si vaše:

    • Telefónne číslo

    • Emailvoú adresu

    • Účet vo forme IBAN

  4. Vyberte lokalitu 

Ako správne zabaliť tovar?

Zásielka by mala byť zabalená tak, aby pri preprave uniesla aspoň osemnásobok svojej váhy, preto vám prinášame niekoľko odporúčaní, ako na to:

  • Ideálnym obalom je tvrdý a dostatočne pevná kartónová krabica alebo obálka v závislosti od zasielaného tovaru.

  • Obal zásielky by mal veľkosťou vždy zodpovedať svojmu obsahu. Obsah zásielky by teda nemal ani "plávať" vo vnútri, ani vyčnievať von.

  • Voľné miesto okolo obsahu vyplňte mäkkým materiálom ako napr. pokrčené noviny, natrhaný papier či kartón.

  • Ak posielate viac tovarov v jednej zásielke, odporúčame ich oddeliť kartónom, aby sa minimalizovalo riziko vzájomného poškodenia.

  • Zalepte zásielku tak, aby z nej nemohlo nič vypadnúť. Najlepším spôsobom je lepenie do kríža.

Ako funguje odoslanie tovaru cez Packetu?

  1. Pre objednanie kuriéra je potrebné, aby ste sa s kupujúcim dohodli na cene za tovar, ktorý predávate.
  2. Akceptovaním ceny umožníte kupujúcemu, aby vybral a povrdil doručenie kuriérom, pokiaľ máte v inzeráte zvolenú túto možnosť.
  3. Na úspešné objednanie kuriéra vás upozorní notifikácia v spoločnom čete, kde vám príde inštrukcie s možnosťou vytvorenia zásielky.
  4. Pre vytvorenie zásielky je potrebné vyjadriť súhlas s podmienkami služby.
  5. Po úspešnom vytvorení zásielky vám bude pridelené číslo zásielky
  6. Správne zabalenú zásielku odneste na ktorékoľvek podacie miesto Packety do 3 pracovných dní od vytvorenia zásielky. Zoznam podacích miest nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky
  7. Pri podaní balíka nič neplatíte. 
  8. Pre podanie stačí uviesť číslo zásielky z kroku č. 5, nemusíte tlačiť ani registrovať váš balík.
  9. Pokiaľ nedoručíte svoj balík na odberné miesto do 3 pracovných dní, objednávka bude stornovaná a celá suma bude vrátená na účet kupujúceho.
  10. To je z vašej strany všetko. Keď odovzdáte balík, kupujúci dostane notifikáciu o stave objednávky, ktorú môže sledovať vo svojom profile v časti “Moje objednávky”.

Kedy mi bude vyplatená suma pri doprave cez Packeta?

V prípade platby vopred bude platba na váš účet odoslaná do 3 pracovných dní od doručenia balíka. V prípade dobierky bude platba na váš účet odoslaná nasledujúci utorok.

Ako funguje odoslanie tovaru cez 123 kuriér?

  1. Pre objednanie kuriéra je potrebné, aby ste sa s kupujúcim dohodli na cene za tovar, ktorý predávate.

  2. Akceptovaním ceny umožníte kupujúcemu, aby vybral a povrdil doručenie kuriérom, pokiaľ máte v inzeráte zvolenú túto možnosť.

  3. Na úspešné objednanie kuriéra vás upozorní notifikácia v spoločnom čete, kde vám príde aj vygenerované číslo zásielky. 

  4. Balík nie je potrebné registrovať cez web 123 kuriér.

  5. Balík s tovarom, ktorý predávate príde vyzdvihnúť kuriér na vami zvolenú adresu obvykle nasledujúci pracovný deň.

  6. Kuriér vás bude kontaktovať kvôli prevzatiu balíka formou SMS a telefonicky. 

  7. Pokiaľ vás ani po opakovaných pokusoch kuriér nezastihne, objednávka bude stornovaná a celá suma bude vrátená na účet kupujúceho.

  8. To je z vašej strany všetko. Po úspešnom prevzatí balíka kuriérom, kupujúci dostane notifikáciu o stave objednávky, ktorú môže sledovať vo svojom profile v časti “Moje objednávky”.

Kedy mi bude vyplatená suma pri doprave cez 123 kuriér?

V prípade dobierky bude platba na váš účet odoslaná do 5 pracovných dní od doručenia balíka. V prípade platby vopred bude platba na váš účet odoslaná do 3 pracovných dní od doručenia balíka

Kto zodpovedá za poškodený tovar?

V prípade, že ste váš balík správne nezabalili podľa inštrukcií prepravcu a v súlade s našimi odporúčaniami, za poškodený balík nezodpovedá prepravca a ani bazár Offero.